follow

SB Polis Makan Gaji Buta??

Ping Dari Blog Tak Berapa Guna Akai DISINI

Untuk brader ker, makder ke awekder ke, meh gua kasi brain wash kepala hotak lu orang.! Kang aku nak kata ko bengap ko marah! artikel ko tulis ni, mcm orang tak de akai punya cita.

Apa tidaknya, laporan itu menyebut bahawa ada seorang wartawan yang menyamar memakai tudung dalam satu majlis tertutup anjuran gerakan itu yang sepatutnya hanya dihadiri oleh wartawan dari media tertentu saja.Wartawan yang pakai tudung itu dikatakan terdengar perkataan "cina sepet" dan"India kaki botol" yang di sebut oleh seorang pegawai tinggi BTN!!! Marah betul nampaknya Cik Nordiana ,wakil Puteri UMNO kepada wartawan tersebut....

Kenapa Puteri UMNO marah sangat berita tu keluar pada umum?Bukan ke bagus diketahui orang ramai...dapat gak Puteri iklan percuma!!!

Puteri UMNO tahu tak, selama ini, ramai pegawai polis dari Cawangan Khas(SB) berselerak satu Malaya yang kerjanya menyamar dalam setiap majlis yang dianjurkan oleh NGO2 dan parti gabungan Pakatan Rakyat?Puteri tahu tak betapa SB2 ini cukup bebas mengambil gambar, mengutip berita dan membuat laporan pada ketua mereka di KDN?

Gua nak tanya lu lah kan empunya blog! Puteri UMNO tu pemimpin ke PM yang pemimpin..? yang di ceritakan oleh Puteri UMNO tu ade kait mengait dengan isu Negara ke sampai ko nak libat SB bagai! alahai der2 berkenaan.. jgn publish artikel kalau rasa tak cukup hebat der! malu seh!! kalau x der SB ni aku rasa ANWAR pujaan hati ko still tak kantoi meroyan melunyaikan segala jambu, segala anak and mak dara bagai!  Setakat ko nak tulis makan gaji buta, baik ko mintak maaf! pasal akhirat besok Polis2 SB ni akan menuntut setiap ape yang ko tuduhkan! nak hancurkan SB? mimpi ko nih! jap2 nak gelak! WAKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKKA ko ni ibarat "ketam nak mengajau anak berjalan.. " tau tak? wakakakakak sian2.. artikel paling x boleh dimasukkan dalam blog politik ko nih.. baik la ko tulis, "artis tu marah, wartawan tu nyamar.." baru kene dengan situasi der! Puteri UMNO tu pompuan, kompom sedikit kalut bila wartawan tu nyamar! itu pon harus spin ka brader? alahaiiiiiiiiiiiii


p/s : sgt tak boleh belah cara membangkang cara pembangkang! kah kah kah

By MalaysianTroopers with 0 comments

0 comments:

Leave a Reply